Find What You Need | Temukan Yang Anda Butuhkan

Friday, November 6, 2015

About Us | Tentang Kami


We publish general English materials for classroom use at LIA branches as well as for LIA's clients. 

Our products are aimed to run three programs:
GEA (General English for Adults)
GET (General English for Teens)
GEYL (General English for Young Learners)

If you need English materials and/or tests for your school/instituation, do not hesitate to contact us.


We would like to extend our great appreciation and sincere gratitude to:
  1. LB LIA branches in Java, Sumatra, Borneo, and Celebes for having been using all our customized series since 1975.
  2. SMP Bakti Mulya 400, Jakarta for using our Chataway series
  3. SMP Bina Insani, Bosowa
    for using our Say it!
  4. SMA Bina Insani, Bosowa for using our Speaking for SMA series.
  5. Pendidikan Profesional LIA for using our One-Year English Program series.


Contact us


GE Department
Jl. Pengadegan Timur Raya no 3
JKT 12730

Phone: 021-7943526 ext. 510
Fax 021-............ 
Email: gegaleri@gmail.com
Kami menerbitkan materi bahasa Inggris umum untuk pengajaran di cabang-cabang LIA dan untuk klien-klien LIA. 

Produk-produk kami diperuntukkan untuk menjalankan tiga program kursus:
Bahasa Inggris untuk dewasa (GEA)
Bahasa Inggris untuk remaja (GET)
Bahasa Inggris untuk anak (GEYL)

Jika Anda memerlukan materi dan/atau tes untuk sekolah/institusi Anda, jangan ragu hubungi kami.


Kami haturkan apresiasi mendalam dan beribu terima kasih kepada:
  1. Cabang-cabang LB LIA di Jawa, Sumatera, Kalimantan, dan Sulawesi yang telah memakai semua materi khusus kami sejak 1975.
  2. SMP Bakti Mulya 400, Jakarta untuk pemakaian Chataway.
  3. SMP Bina Insani, Bosowa untuk pemakaian seri Say it!
  4. SMA Bina Insani, Bosowa untuk pemakaian seri Speaking for SMA.
  5. Pendidikan Profesional LIA untuk pemakaian seri One-Year English Program.




https://www.youtube.com/channel/UCD0BL7dHvljNSOgE4GLyjbghttp://liagedepartment.blogspot.co.id/http://www.lia.co.id/general-english/

No comments:

Post a Comment